poniedziałek, 14 lipca 2014
Artykuły reklamowe – forma promocji przedsiębiorstwa
Założenie firmy to nie wszystko. Pozostaje
jeszcze jej promocja w celu zdobycia klientów, co nie jest wcale takie
łatwe, jak mogłoby się wydawać. Ogłoszenia papierowe już chyba zupełnie
odeszły do lamusa, nikła nadzieja pozostaje więc w internecie. Tam można
szukać klientów, jednak nie zawsze się to udaje. Ludzie podchodzą z
coraz większą dozą sceptycyzmu do Facebooka czy innych mediów
społecznościowych. Podobnie jest z forami, szerzy się tam coraz więcej
spamu, a coraz mnie właściwej treści. Pozostają jeszcze reklamy
outdoorowe, czyli te w miastach. Ale są one niebywale drogie. Podobnie
jest z reklamami w komunikacji miejskiej. W co więc warto zainwestować? W
artykuły reklamowe! Taki gadżet z naszym logo, nie jest dużym
wydatkiem, a potencjalni klienci rzadko wyrzucają takie rzeczy, dzięki
czemu mają stosunkowo długi kontakt z naszą reklamą, dzięki czemu zapada
im w pamięć. Obecnie sprawdzają się pendrive'y oraz akcesoria do
telefonów komórkowych. Gdzie takie artykuły reklamowe wręczyć? Opcji
jest dużo: można wybrać się na branżową konferencję, na targi, można też
wręczyć obecnym klientom kilka sztuk i prosić o polecanie znajomym.
Wszystko zależy od kreatywności! Ja polecam firmę Max reklama u której
zamówiłam już chyba tysiąc artykułów reklamowych, z których jestem
bardzo zadowolona, a oprócz tego naprawdę działają!
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz