poniedziałek, 14 lipca 2014

Artykuły reklamowe – forma promocji przedsiębiorstwa

Założenie firmy to nie wszystko. Pozostaje jeszcze jej promocja w celu zdobycia klientów, co nie jest wcale takie łatwe, jak mogłoby się wydawać. Ogłoszenia papierowe już chyba zupełnie odeszły do lamusa, nikła nadzieja pozostaje więc w internecie. Tam można szukać klientów, jednak nie zawsze się to udaje. Ludzie podchodzą z coraz większą dozą sceptycyzmu do Facebooka czy innych mediów społecznościowych. Podobnie jest z forami, szerzy się tam coraz więcej spamu, a coraz mnie właściwej treści. Pozostają jeszcze reklamy outdoorowe, czyli te w miastach. Ale są one niebywale drogie. Podobnie jest z reklamami w komunikacji miejskiej. W co więc warto zainwestować? W artykuły reklamowe! Taki gadżet z naszym logo, nie jest dużym wydatkiem, a potencjalni klienci rzadko wyrzucają takie rzeczy, dzięki czemu mają stosunkowo długi kontakt z naszą reklamą, dzięki czemu zapada im w pamięć. Obecnie sprawdzają się pendrive'y oraz akcesoria do telefonów komórkowych. Gdzie takie artykuły reklamowe wręczyć? Opcji jest dużo: można wybrać się na branżową konferencję, na targi, można też wręczyć obecnym klientom kilka sztuk i prosić o polecanie znajomym. Wszystko zależy od kreatywności! Ja polecam firmę Max reklama u której zamówiłam już chyba tysiąc artykułów reklamowych, z których jestem bardzo zadowolona, a oprócz tego naprawdę działają!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz