W początkowej fazie rozwoju działalności,
należy zdecydowany nacisk kłaść na promocję i reklamę. Oprócz działań w
Internecie, co wydaje się obecnie podstawowym obszarem reklamy (zwykło
się mówić, że ktoś, kto nie istnieje w Internecie - nie istnieje w
ogóle), bardzo użyteczne i skuteczne mogą okazać się materiały
reklamowe, które zapewni nam wybrana drukarnia. Warszawa, Poznań,
Wrocław - to miasta, w których znajdują się profesjonalne drukarnie,
które zapewnią nam nie tylko wydruk ulotek czy broszur. Warto czasami
postawić na takie materiały, które będą nas wyróżniać. W zależności od
naszej branży, warto pomyśleć o druku na koszulkach lub tkaninach. Takie
przedmioty mogą świetnie sprawdzić się jako upominki dla naszych
klientów. Jeśli nie dysponujemy odpowiednim projektem, profesjonalna
drukarnia często ma swojego grafika albo współpracuje z jakimś, który w
ramach całej usługi może nam się nawet bardziej opłacać.
Ciekawe
materiały można zaplanować na wszelkiego rodzaju wystawy i targi -
unikatowe wizytówki, plakaty, banery, zaproszenia. Podarunek w postaci
kalendarza działa pozytywnie na wizerunek naszej firmy, wywołuje miłe
emocje i wspomnienia, może wpływać dobrze na opinię o nas, a co za tym
idzie - budować podstawy pozytywnego marketingu szeptanego.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz